UKK - Frequently asked questions

Ohjeita ongelmiin ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä sähköpostilla tp-yhdistys@sool.fi . // These are the instructions for problems and answers to frequently asked questions. If you can't find an answer to your question, please contact email tp-yhdistys@sool.fi .

FI/EN

Voinko vaihtaa hiljaisen majoituksen normaaliin majoitukseen tai toisinpäin?

Ilmoittautumisen yhteydessä tehty majoitusvalinta on sitova, eikä majoitusvalintoja enää voida muuttaa jälkikäteen.

 

Haluaisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi. Tarvitaanko vapaaehtoisia vielä?

Vapaaehtoispaikat Tampereen SOOLin Talvipäiville 2024 ovat nyt täytettynä. Kiitos kaikille vapaaehtoiseksi lähteneille ja suurelle kiinnostukselle tapahtumaa kohtaan!

 

Voinko myydä lipun eteenpäin, jos en pääsekään Talvipäiville?

Voit myydä! Jäsenlipun voi myydä vain jäsenelle ja tiedot pitää päivittää ostettuun lippuun. Jäsenyydet tarkastetaan. Tietoja voi päivittää 31.1.2024 asti, jonka jälkeen myytyjen lippujen uudet tiedot tulee ilmoittaa TASOTAlle.  

Ostettu lippu on sidottu ainejärjestösi majoituskouluun, joten myythän lippusi henkilölle, joka tulee olemaan samassa majoituskoulussa.

Huomaathan että SOOLin/OAJin hinnalla ostetun lipun voi ostaa vain SOOLin tai OAJ:n jäsen, koska alennettu hinta on tarkoitettu vain heille.

Lipun voi myydä ja lähettää toiselle käyttäjälle Kide.appissa. Lipun ostaja on velvollinen noudattamaan tapahtumaehtoja ostaessaan lipun SOOLin Talvipäivät 2024 –tapahtumaan. Jos lippu ostetaan 31.1.2024 jälkeen, on ostajan ilmoitettava seuraavat tiedot tapahtuman järjestäjälle sähköpostiosoitteeseen tp-yhdistys@sool.fi:

  • nimi 
  • sähköpostiosoite
  • jos uusi osallistuja on eri kaupungista/ainejärjestöstä, kuin lipun alkuperäinen omistaja, ilmoita myös uusi kaupunki ja ainejärjestö
  • mahdollinen erityisruokavalio
  • SOOLin jäsennumero, jos lippu on SOOLin jäsenille

 

Lippuni veloitettiin tililtäni kaksi kertaa. Mitä teen?

Maksuun liittyvissä häiriöissä ota yhteyttä Kide.appin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@kide.app .

 

Ostin lipun ja huomasin nyt että tiedoissani on virhe. Kuinka korjaan sen?

Lipun tiedot voi päivittää itse 31.1.2024 asti. Jos tämä ei onnistu, tai huomaat virheen vasta helmikuun puolella, ota yhteyttä meihin tp-yhdistys@sool.fi .

 

Voinko perua ilmoittautumiseni ja saada rahat takaisin?

Et voi saada meiltä rahojasi takaisin. Ilmoittautuessasi hyväksyt ehdot, joissa kerrotaan että rahoja ei palauteta. Voit kuitenkin myydä lippusi eteenpäin ja saada rahat sitä kautta takaisin.

 

Mitä teen, jos ostin OAJ:n lipun, vaikka olen SOOLin jäsen?

Tämä ei haittaa, pääset osallistumaan myös OAJ:n lipulla. Jos OAJ-lippuusi sisältyy koulumajoitus, ota yhteyttä sähköpostitse SOOLin Talvipäiväyhdistykseen TASOTAan tp-yhdistys@sool.fi ja ilmoita ainejärjestösi.

 

Ostin muille tarkoitetun kalliimman lipun, mutta kuulun SOOLiin. Mitä teen?

Lipun ostaja on vastuussa oikean lipputyypin ostamisesta.

 

En ole opettajaopiskelija enkä ole OAJ:n jäsen. Voinko osallistua Talvipäiville?

Tapahtuman ohjelma on suunnattu opettajaopiskelijoille, mutta jos se ei haittaa sinua, voit osallistua Talvipäiville ostamalla muille tarkoitetun lipun tai osallistumalla tapahtumaan vapaaehtoisena.

 

Saanko käydä tai yöpyä muulla koululla?

Muissa kouluissa ei saa yöpyä.
 


 

IN ENGLISH

 

Can I change quiet accommodation to normal accommodation or vice versa?

The accommodation choice made upon registration is binding, and accommodation choices can no longer be changed afterwards. 

 

I would like to register as a volunteer. Are volunteers still needed?

We don't need any more volunteers for the event. Thank you for your interest! 

 

How do I sell my ticket if I can't make it to Talvipäivät? 

Please sell your ticket primarily to a member of the student organisation staying at the same accommodation school.

Please note that a ticket purchased at the SOOL/OAJ price can only be purchased by a SOOL or OAJ member, as the reduced price is intended only for them.

The ticket can be sold and sent to another user in Kide.app. The buyer of the ticket commits to the terms and conditions of the event. If the ticket is sold after 31.1.2024, the buyer has to inform TASOTA about their information via email tp-yhdistys@sool.fi:

  • name 
  • email address
  • if the new participant is from a different city/student organization than the original owner of the ticket, also indicate the new city and student organization 
  • possible food allergies or special diets
  • SOOL membership number if the ticket is for SOOL members

 

My ticket was charged from my account twice. What do I do? 

In case of problems related to payment, contact Kide.app's customer service at asiakaspalvelu@kide.app.

 

I bought a ticket and now I noticed that there is a mistake in my information. How do I fix it?

Please contact us at tp-yhdistys@sool.fi . You can also update your information yourself before 31.1.2024.

 

Can I cancel my registration and get a refund?

You cannot get your money back from us. When you register, you agree to the terms and conditions, which state that the money will not be returned. However, you can resell your ticket and get the money back that way. 

 

I bought an OAJ ticket, but I am a member of SOOL. What do I do?

This is fine and you are still able to attend the event with OAJ ticket. If your ticket includes the school acommadation, please inform your association to TASOTA via email tp-yhdistys@sool.fi.

 

I bought a more expensive ticket intended for others, but I am a member of SOOL. What do I do?

The buyer is responsible for buying the correct ticket.

 

I am not a student teacher and I am not a member of OAJ. Can I participate in Talvipäivät? 

The programs of the event is for teacher students, but if it doesn't bother you, you can participate in Talvipäivät by buying a ticket intended for others or by participating in the event as a volunteer. 

 

Can I sleep at other schools?

You cannot sleep at other schools.

 

Jaa sivu somessa

Tweet