Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ehdolla hallitukseen - Irene Niinikoski  (Luettu 349 kertaa)
Irene Niinikoski
Tulokas
*

« : 12.04.10 - klo:22:51 »

Morjesta pöytään ja aurinkoista päivää Sinulle opettajankoulutuksen tulevaisuudesta kiinnostunut SOOLilainen!  Hymyilee

Olen Irene Niinikoski 22-vuotias porilainen toisen vuoden käsityön aineenopettajaopiskelija Raumalta ja ehdolla SOOLin hallitukseen. Vapaa-aikani vietän mieluiten kavereiden kanssa hengaillen, mutta yksinäisyyden kaipuun iskiessä tykkään syventyä käsitöihin ja näitä projekteja minulla onkin aina kesken. Myös taiteet, liikunta ja musiikki ovat sydäntäni lähellä. Luonnostani olen järjestelmällinen ja aikaansaava, hieman joskus ehkä vetäytyvä pohdiskelija.

Oma opiskelijajärjestöni on Opekas ry, joka toimii kaikkien Turun opettajankoulutuslaitoksen alaisen yksikkömme opiskelijoiden yhteisenä ainejärjestönä. Jäsenistöömme kuuluu siis luokanopettaja-, lastentarhanopettaja ja käsityön aineenopettajaopiskelijoita sekä opiskelijoita varhaiskasvatuksen maisteriohjelmasta. Tehtävänäni Suomen vanhimmassa opiskelijajärjestössämme on yhteistyön hoitamisen lisäksi alayhdistyksistämme ja kerhoistamme huolehtiminen.

En koe olevani mikään ehdoton koulutuspolitiikan asiantuntija, mutta olen erittäin halukas oppimaan uutta ja ottamaan asioista selvää, enkä pelkää kysyä mikäli en kaikkea luonnostani tiedä. Olen erityisesti tämän kevään aikana kiinnostunut koulutuspoliittisista asioista entistä enemmän ja haluan olla koko sydämelläni rakentamassa meille kaikille nykyajan haasteisiin vastaavaa opettajankoulutusta. Olen siis erityisen kiinnostunut koulutuspoliittisesta puolesta, mutta järjestötoiminta ja uusien yhteistyökontaktien luominen tuntuu myös hyvältä ja omalta.

Liittokokousta ja kesää odottaen:

Irene Niinikoski, Opekas ry,  Rauma   Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: